چه زیباست آفرینش !

خدایا عاشقت هستم

 

 

چیست این خوان نعمت که گسترده ای؟

چیستند این قدح های بلورین بر گرداگرد این خوان ؟
قدح را پر ز معجونی آمیخته از الوان بهشتی ات کرده ای
و دیدگان هر رهگذر را به سکون وا میداری
 من را رهگذری حریص و جویا آفریدی و معجونت را وسوسه انگیز
 قلبم سنگین و جویای حضور توست
چشمم گشوده نمیشود مگر به دیدار تو
روحم خواستار پرواز است وطالب بی نهایتها
جسمم جامه ای از نور را میخواهد و
دلم جاری شدن در جریان تورا طالب است
جلوس را جایز نمیدانم
توشه برداشته و چشم بر مسیر رودی روان میدوزم
نوایی گام هایم را به جلو دعوت میکند
و من مست و مدهوش از دیدارت میروم
 چون مجنونی بی اراده
نوا فریاد میزند بیا بیا که غایت نزدیک است
ومن میایم آرام آرام میایم
ناگاه روشنایی میبینم
نور میبینم
قلب سنگینم به بی وزنی میگراید
روح پرواز میکند و
جسم را در بینهایت رها میکند
بار خدایا
چه زیباست انعکاس صوت اله اکبر در جان به جان آمده ام
چه زیباست بوی خاک مرطوب
چه زیباست آخرین دیدار عزیزانم
چه زیباست رها کردن دنیا
چه زیباست قربت با تو
چه زیباست حضور تو
 و بس زیباست دیدار با تو
  و تو
 زیبا آفریدی و به زیبایی رسانیدی
 
 

 



نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت13:58---19 بهمن 1389
سلام من کاملا تصادفی داشتم سرکار تو اینترنت سیر می کردم که بعد از search کردن کلمه مقدس خدا شانسی وارد این وبلاگ شدم. از وبلاگهای شخصی متنفرم ولی طراحی و اواز و مطالب و عکسهای این وبلاگ من رو 2 ساعت میخ کوب کرد. من رو به یاد خاطراتم انداخت .

تنهایی
ساعت14:27---9 آذر 1389
سرم هوای دو چشم سیاه کم دارد







نسیم هر نفسم یک نگاه کم دارد







به سحر ساحره ی چشم های خیس شما







فرشته ی هوسم یک گناه کم دارد







به جرم اینکه دلت آه هست و آهن نیست







به جرم اینکه دلم درد و آه کم دارد















امید
ساعت14:14---1 آذر 1389
آنانکه خاک را به نظر کیمیا کنند آیا شود که گوشه چشمی به ما کنند

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 1 / 9 / 1389برچسب:,ساعت 6:56 توسط شیوا| |

Design By : Mihantheme